Ouderraad

Alle ouders, die kinderen op onze school hebben zijn automatisch lid van de oudervereniging, waarvan het bestuur gevormd wordt door de ouderraad. De ouderraad is een schakel tussen school en ouders. Zij wil zich inzetten voor zaken, die niet aan een individueel kind gekoppeld zijn, maar een meer algemeen karakter dragen. Dit kan variëren van het organiseren van het Sinterklaasfeest tot het opzetten of meewerken aan een project en het versieren van de school in een bepaald thema. Verder onderhoudt de ouderraad contact met de schoolfotograaf, die één keer per jaar foto's maakt van de leerlingen en de groepen.

Leden van de ouderraad:
Mw. Linda Bovendeert Lid
Mw. Marjolein Verkuijlen Lid
Mw. Joyce Vaes Penningmeester
Mw. Rebecca Janssen Lid
Mw. Cindy Kessels Lid
Mw. Naima Belmoudden Lid
Mw. Wendy van Aarle Lid
Mw. Wendy Heefer Lid
Mw. Nanda Verheyen Lid

Regelmatig vergaderen de leden van de ouderraad. Plaats en tijdstip van deze vergaderingen wordt door de leden in onderling overleg gepland.

Swartbroek in beeld